Dagens 091210

This post was: 
(blogger pose ftw)
Blazer, Top & harems: H&M - turban: vintage
Jeg elsker udsigten om vinteren! især når det er helt hvidt!
& til sidst, dagens extra.
Ur: Asos - Halskæde: Eget design - Øreringe: Croatien - tørklæder: Asien

Bare skole i dag, så intet nyt under solen. Jeg brugte igen igen igen en turban og sjovt, var der flere i min klasse der nu kan finde på at bruge en turban.. Byen hvor jeg er fra er tydeligvis ikke byen hvor de store mode rigtige udskejelser sker, men er da lidt stolt over at jeg har startet en smule ;)
Ha en god lille fredag!


Todays outfit, a simple school day, so nothing extra today... I was wearing my turban again again again, and i actually kinda inspired others to try the turban look out too. What can i say, the city I live in isn't exactly a fashion capitol. But some one has to take the first step, and i think i'm possebly crazy enough to do that ;)
Have a nice da
y

No comments:

Post a Comment