Dagens 241210 - STEM!

This post was: 

Top: Boohoo - Nederdel & tørklæde: H&M - Cardi: New look

Så hører i fra mig igen. Jeg har juleferie og trasker rundt her hjemme og laver INTET. hvilket jeg trænger til pga en travl hverdag. Anyways, jeg har 7 afleveringer der skal laves.

Mit outfit er fra juleaften, og er ikke noget specielt bare, men det røde er for at gøre det mere jule (i know, meget ikke kreativt)

HUSK HUSK HUSK:
Stem over i højre side. Jeg er som i evt kan se ny i blogger verdenen, og vil gerne vide hvad jeg kan gøre bedre, alt fra dårlig stil, grimt layout, gode/ dårlige emner... så hvis der er noget så skriv endelig, og selvfølgelig også hvis der er et eller andet godt ved bloggen ;). Tak på forhånd

- håber i nyder julen.


So heres a basic outfit for christmas eve with the family.
I would love to hear what you think of my blog? good bad, bad topics, good layout whatever. Please tell me so I can know what im doing right or wrong in this blogger world.


- Nanna

No comments:

Post a Comment