feathers /& DIY

This post was: 
So i have colores these feathers on my own, it was actually very easy and free..
i used acrylic paint and water and salt mix for the pastel colors, and just acrilic and a sharpie for black patterns...

now the question os.... what should i use them for?
necklace or earring, if you have any ideas please tell (:`?


jeg var en tur på stranden forleden og fandt de her fjer, jeg valgte så at farve dem. det var rimelig simpelt; en blanding med vand salt og akryl maling for pastel farverne, og bare male dem med akryl for skarpre farver. til sidst sluttede jeg af med en sprittusch, for de små detaljer i sort.

ny er problemet bare, hvad skal jeg bruge dem til???
kom gerne med forslag (:

2 comments:

  1. Hvor er de flotte, jeg ville bruge dem til halskæder og hårpynt :)
    /Lise Emilia

    ReplyDelete
  2. det var også noget alla det jeg overvejede med en lædersnor eller lign. om halsen (:

    tak for at blive fast læser
    -nanna

    ReplyDelete