hårkrise til nytår? - her er lidt hjælp

This post was: 
Husk at stem ------->
__________________________________________________________________
så jeg tænkte, at der sikkert er mange derude som stadig ikke aner hvad de gør med håret osv, så jeg vil give jer lidt inspiration de er alle sammen super nemme, og rigtig flotte..!!!

her er en flot opsætning, som er den nemmeste (virkelig nem!)
find guiden her:




her er en guide from B.Jones, som er rigtig fin til lidt længere hår. igen rigtig nemt. tager max 10 min.
(husk at tjekke hendes blog ud, hun har en super fed stil. klik her)




Her er en mere elegant frisure, den ser lidt svær ud, men det er den ikke (BONUS) tager igen kun ti min. max!


sidst for en lidt anderledes frisure er der en "fake bob"
guiden kan findes her, men jeg syntes den er lidt langtrukket


Her er frisuren... jeg kan hurtigt forklare hvordan:
1) samler du dit hår i en løs meget lav hestehale
2) trækker elastikken ud, så den sidder ca. 5 cm fra dine spidser
3) trækker elastikken op UNDER håret og sætter den fast, gemt

OBS. Hvis du har svært ved at skjule spidserne, så lad det øverste lag hår ude af hestehalen... og derefter sætte det sidste op enkeltvis med nåle...
tag den på gefühl. (:

det kan gøres både med krøller og i glat hår, super fint


held og lykke, håber det hjalp, & godt nytår!


og til sidst, hvis du er HELT galt på den, så her er der en FED guide til hår & make-up, som er super fint!
hvis du skal lave krøllernehurtigt sø følg dette
1) lav sølvpapirs "pølser" eller "ruller"
2)sno håret rundt om
3) glat håret på sølvpapiret
4)når håret er HELT koldt tag sølvpapiret ud
,

værsgo faste krøller med MEGET fyld !, man kan enten have mange pølser af sølvpapir i, for mindre krøller, og få for større

4 comments:

  1. mange tak, og tak for at blive fast læser (:

    ReplyDelete
  2. Sikke nogle fine billeder.. Vi har selv overvejet at sætte vores hår som hende på billede 1, hvis vi ellers kan få det til at lykkes! :) Men god inspiration!! Tak :)

    ReplyDelete
  3. Ja det tænkte jeg også i starten, men efter at have prøvet det så er det faktisk så nemt, man næsten kan gøre det uden et spejl!
    held og lykke i hvert fald (:

    ReplyDelete