I Love winning - Ombre Hair

This post was: 
Ude i den store blogger verden er der lige p.t. en masse skønne julekalendere & adventkalendere! De er stort set allesammen gratis at deltage i, og har en masse fede præmier! Typisk kræver det blot en kommentar på indlægget. Jeg deltog forleden i en konkurrence fra Emily Salomon Og her var præmien:


OG JEG VANDT DEN... jeg troede ikke det kunne være sandt, men det var det altså. Det er en skøn præmie, og jeg trænger til at prøve noget nyt med mit hår.
Desværre har jeg været meget igennem mit hår, bl.a. andet at tabe halvdelen af mit hår på grund af permanent. Derfor tør jeg ikke risikere at jeg heller ikke kan tåle hårfarvning (har kun haft min naturlige hårfarve), så jeg har i stedet fundet på noget endnu mere fantastisk...

Ombre hår:



Jeg tror det kunne blive fedt... selvfølgelig er jeg igen igen lidt bagude i blog verdenen, men det er jeg egentlig lidt ligeglad med. Jeg har allerede planer om hvad jeg vil gøre med det til nytår:






Så nu venter jeg spændt på at produkterne kommer, så jeg kan få farvet spidserne i næste uge...
Billeder følger (:




So i WON in Emily Salomons christmas competition last week! Im so excited that i finally won something & this is good stuff! EXCEPT, im allergic to hair color.
So instead Ill try to ombre my own hair instead...

So for New Years ill put some wash out hair color in the ends too, just for fun.
I hope it turns out well on my own.

Pictures will be up next week, what do you think?

2 comments: