Im gone.

This post was: 

Hele weekenden er jeg på trænings weekend med et gymnastikhold.
men inden jeg tager afsted vil jeg lige vise jer hvad jeg købte igår inden midnat :D
der var tilbud, så at hvis man købte for 160 kr. på eyeslipsface.co.uk ville man få en pallet med 100 forksellige øjenskygger. GRATIS. FREE. og dens værdi var 129 kr.
men i hvert fald, så købte jeg en smule jeg manglede, og min veninde købte en smule, så at jeg så fik den der pallet... (hun ved det ikke tihi :b)
nå men her er så hvad jeg købte:


- 2 negle lakker (mørk rød, matte overlak)
- rød lip gloss
- mineral foundation
- mineral booster
- blending brush



der kommer selvfølgelig nogle indlæg i løbet af weekenden som jeg har skrevet, og kommer i løbet :b
og der kommer nok også lige nogle kommentarer til hår produkterne og alt det sminke jeg har købt...
men indtil da kan eyeslipsface.co.uk KLART anbefales, for 13 eller 30 kr, pr ting...

god weekend!

No comments:

Post a Comment