This post was: 

Jeg elsker de scalloped kanter som Chloe startede sidste forår.. Selvom jeg er en smule bagude, så elsker jeg at drømme mig ud af det her sne vejr.
Jeg vil sige det er en nem DIY, som jeg regner med at prøve af, hvis jeg finder et par løse shorts fra genbrug... kunne det ikke være fint !
Jeg elsker faktisk også toppen rigtig meget, så dejlig feminint, og et perfekt match til en peterpan krave...

hvis i også får lyst til at lave denne DIY så se denne nemme tutorial her



Okay I am loving scalloped edges. and even though this trend was started at chloe last season, i think i will try to do a DIY on scalloped edges, if I find a nice pair of loose shorts from a thrift shop...
i think it will match the peterpan collar perfectly. so nice soft and feminin touch to any spring outfit. I love dreaming myself out of this snowy weather!

Will you try this too??
There is a nice tutorial right here


What do you think?

No comments:

Post a Comment