the magic of mineral

This post was: 
husk at stemme ... tak -->
__________________________________________________________________
okay so here is kinda the before/after of using elf mineral booster
left: no make up right: mineral booster

i dont know if you can tell, but i think my pores are smaller, and my skin better... i have not used any photo editing. if i would choose 2 products of make up it would be this booster and a mascara. because. IT JUST WORKS, i cant describe how, but hope you can tell
find the product here... i have sheer, without shimmer or anything

so her kom billedet i aldrig troede i kom til at se... føj føj!
men i hvert fald det er for at vise jer hvad en mineral booster er.. altsp jeg var selv i tvivl i starten, men som i kan se, giver det bare et flot finish oven på den normale make-up.
jeg vil sige hvis der er en dag hvor jeg ikke orker noget er det mineral booster fra elf jeg ville tage på sammen med mascara...
det virker skam det stads.
nogle spørgsmål.. så spørg endelig

den kostede 30 kroner og kan købes her min er sheer. altså uden glimmer

No comments:

Post a Comment