marchesa spring 2011

This post was: 
Nogen af de SMUKKESTE kjoler jeg har set længe! det er jo helt vildt med alle de detaljer. Nogle er en smuuule for avant garde til at jeg ville gå i dem, men nogle af de andre må gerne hænge i mit skab da..

Nyd billederne Marchesa Spring 2011:













Close up - wow nogle fantastiske detaljer! tjek lige den hvide med tyrkise sten-kæde, utroligt!


Kjolen ovenover, til venstre








OG sidst men ikke mindst skoene designet af Louboutin. Hvilken af disse ting vil du helst have i dit klædeskab??

Marchesa Spring 2011 to die for. im in love with the white dress with terquoise.. love the many details, and the feminin combination!
Which one would you like to have in your closet?

3 comments:

  1. Hvor er det vildt. Hvordan kan man lave så finde kjoler!
    Jeg kan rigtig godt lide nr. 5 8 10 og 11.

    ReplyDelete
  2. Jeg var også imponeret,det kræver skam et kreativt geni, for at kunne designe noget som dette!

    (10 & 11 er helt klart også mine farvoritter!)

    ReplyDelete
  3. i like the short shift dress from the 3rd row :)

    ReplyDelete