mit nytårs outfit - udvalgt på stylegallery...

This post was: 
Forleden sendte jeg min maxi kjole ind, og den er så blevet udvalgt til en billedeserie på stylegallery. der er blevet valgt 10 kjoler, fedt at min er den ene....
desværre kan man ikke se kjolen!!! ... HVAAD !
håber lidt det kun er min computer hvor at man ikke kan se billedet!.
Jeg er lidt stolt af at være i samme gruppe af nytårskjoler som blandt andet en af de større bloggere...
men i kan finde det her: & og må gerne lige sige om i kan se billedet???


i kan se mit outfit på bloggen, lige her...




2 comments:

  1. Beautiful outfit gallery!! I adore the dress you were wearing in the other post!! xoxoxooxo

    ReplyDelete
  2. thank you very much...
    the dress is actually half my own design, since i felt to short in it before i changed it...

    but thank you !

    - Nanna

    ReplyDelete