Ønskeseddel

This post was: 
Kære Julemand.
Jeg har været en sød pige i år, så jeg håber du vil kigge på min ønskeseddel og give mig nogle af disse ting:

Først og fremmest ønsker jeg mig et walk-in-closet... gerne et magen til dette:





Det må selvfølfelig gerne være fyldt op med alle mulige designer lækkerier, som jeg ikke har råd til...


Derefter ønsker jeg mig et gavekort for på livstid fra Asos.com:




(Er der noget galt, når man begynder at lægge mærke til når modellerne har fået nye frisyere?)


Derefter ville det heller ikke gøre noget hvis jeg fik lidt mere overskud... det savner jeg godt nok til tider!




Og når vi nu er i gang, ville det også være rart at blive godkendt til Danmarks Design Universitet i København, til om 2 år... eller bare Central Saint Martins i London...


Lige den sidste ting... En penthouse lejelighed, i enten New York eller Paris:





Og der skal selvfølgelig være en fin lille have på taget, til alle mine hyggelige grill fester om sommeren med vennerne:


Men jeg må jo nok bare indrømme at denne jul vil jeg være glad hvis jeg bare har min familie og min hund til stede....

Så julemand, håber du ser min ønskeseddel...

No comments:

Post a Comment