Ny webshop - Dear Robe

This post was: 
Jeg så lige at der er kommet en ny webshop til Danmark... (eller det danske internet?) hvad end det hedder. så er der allerede nu, nogle af deres ting jeg er forelskede i:

Der er den her taske, som er helt igennem cool. den er slouchy, brun stor dejlig og desværre ikke min :(
799 kr: her

jeg faldt også for en af deres dejlige STORE halstørklæder. uhm.. det er strikket stort og med frynser.. og igen, desværre ikke mit:






299 kr: kan findes her.

Jeg ved desværre ikke så meget personligt om firmaet. men jeg kan se at illustrationerne på t-shirts er tegnet af dem selv, og at deres taske blandt andet er mega fede, og mere anderledes end hvad man normalt ser.
Så jeg vil sige et cool firma. I kan finde deres webshop her eller deltage i en konkurrence om nogle ret coole biker boots her..


Hvad finder i derinde som i kan li? kom gerne med link :)

PS. tjek også lige deres smykker ud. de er RIMELIG seje ;)

2 comments: