Party outfit 01

This post was: 
Her er et "outfit" fra lørdagens julefrokost...
jeg skulle lige se hvordan det så ud, og fandt ud af at jeg havde en for stor røvsprække (kavalergang) til at jeg ville tage den på bare sådan (kan ses på billedet.) så i stedet tog jeg en sort top under, som faktisk lignede at det var den samme. og så havde jeg selvfølgelig også strømpebukser på...

Toppen er en jeg har fået gratis af en veninde (mange tak!) hun havde også selv fået den af en veninde men kunne heller ikke passe den. Så jeg syede den ind, og sørgede for at den sad ordentligt. Blazeren er min fest blazer med glimmer fra H&M (kun 150 kr. wow)


Selvfølgelig har jeg også min kop te i hånden. seriøst er blevet afhængig af lakridste fra tiger butikken... den er ligeså god som en fra Tante The i KBH, bare MEGET billigere !, lille tip herfra ;)


my "party"outfit from a christmas party. i took a black top under so i didnt have that ugly/bad cleavage!... sorry for the ugly picture with tea and everything, but i avoided the cameras from the party very smoothly ;)


2 comments:

  1. Super fint festoutfit, kan godt se hvad du mener :-)

    xx

    ReplyDelete
  2. jamen mange tak,

    og fedt at få respons fra en blog man følger ;D
    så fin blog du har :D

    ReplyDelete