spots, spots & polkadots

This post was: 



Sonia Rykiel

& den poplære look a like fra H&M





& selvfølgelig er der mange andre designere som er med på den:



jeg nyder at striberne langsomt er forsvundet og at prikkerne er kommet. Jeg ejer endnu ikke noget med striber på tværs, fordi seriøst, striber på tværs, gør altså bare ikke nogens figur bedre? eller er det bare mig der holder mig til nogle få regler inden for mode :)... ?

p.s. lige nu er jeg faktisk til trænings weekend med mit gymnastikhold. Det er derfor jeg IKKE lige kan vise jer nogen dagens, da jeg sandsynligvis er klam og svedig lige nu, så har bare timet et par indlæg til weekenden... der kan evt. komme et billede fra julefrokosten om lørdagen..




I'm enjoying that the horizontal stripes are fading out in the fashion scene, and spots coming in instead. Because lets be honest here, NO figure is more flattering with horizontal then with a simple top... or maybe am i just crazy. okay I am crazy...

No comments:

Post a Comment