The Turban

This post was: 

T-shirt, Blazer & nederdel: H&M - Knæsokker: Calvin Klein - Turban: Eget design


Her er der lige et dagens fra forleden. syntes det er nogle dejlige efterårs farver, desværre er det blevet vinter ALT for hurtigt i år, øv.
Men jeg ville prøve turban looket, hviket jeg syntes var cool, og gør det helt sikkert igen. Men jeg blev godt nok drillet en smule den dag, pga. den turban... men det ændrer ikke at jeg syntes den er sej... (: hihi
Jeg er godt nok lidt bagude i blogland med en turban, se bare disse bloggere som bærer dem helt fantastisk!:



Og det er ikke kun hende der er med på moden: The New York Times har skrevet en artikel, om hvordan turbanen, er blevet "in" igen..! Diverse modehuse er i hvertfald med på tendensen:


For at lave jeres egen turban, kan i enten google det, eller se The Glamurais tutorial. Held og lykke (:

No comments:

Post a Comment