trend report spring 2010

This post was: 
Fruity pattern
Color blocking
Holes & cut-outs
Vintage lace
Phatografic Flowers

Stripes

Så er der kommet en trend report om hvilke mønstre der bliver "IN" til foråret...
det ser lovende ud. nogle ting bliver gentaget men jeg syntes alligevel at der er massere af gang i den !
Der er blandt andet striper, Farve bloks, blonder, fotografiske blomster, frugter, gennemsigtige og cut-outs.!

jeg er vild med det hele (undtagen de dumme vandrette striper!) men jeg er især vild med: gennemsigtige og luftige stoffer, blonder, og fotografiske blomster. tror det bliver et fedt og delvist romantisk look vi får til foråret....
Hvad syntes i?

2 comments:

  1. Ih hvor skønt med en trend-report - så lister tankerne ganske stille hen mod varmere tider ;) Jeg tænkte, at siden du var interesseret i paillet kjolen, så fandt jeg denne hjemmeside til dig, hvor der er et utal af muligheder i forskellige prisklasser ! :) Klik herind: http://www.shopstyle.com/browse?fts=sequin+dress

    Kærligst,

    Mikaela

    http://framboisefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tusinde tak. Og ja, jeg drømmer mig skam også væk til lidt mere sol da!
    Det var da en rigtig god side, TUSINDE tak for det, det sætter jeg pris på at du gad finde (:

    -Nanna (:

    ReplyDelete