1/365

This post was: 


Ikke det mest inspirerende, men det er min morgenkåbe, som jeg har brugt flittigt siden fredag, da jeg har været syg. Men nu er det forhåbentlig snart slut (:

So not the most inspiering, but its a start. Its my pink elephant bath robe that i've been wearing since friday. I've been sick, but i hope its soon over.

Jeg vil som sagt lave noget nyt her på bloggen.
et billede fra hver dag 365 dage...
billederne vil jeg prøve at gøre så de passer ind på bloggen, men nu får vi at se (:
. Er der noget specielt i gerne vil se?, andres tøj, mit inspiration fra den dag?, diverse uheldigheder (dem som kender mig, ved at jeg ikke er den heldigste.. eller jeg er bare klodset i hvert fald)
Billederne kan enten komme hver dag, eller en stak samlet, eller efter ferier, et ton samlet (:
hvad syntes i?

As i said earlier i'll start showing pictures from everyday in a year. But a nice blogger gave me a good tip, to only show 7 pics every week. But i Think I'll show everyday when possible, and then ill show a bunch of pics if i dont have time one week, and ill show a ton after vecations.. :)
- so what would you like me to show? fashion, what inspires me day to day? my clumsines will probebly shine through once i start this (so take that as a warning )
so what do you think?

- NANNA

No comments:

Post a Comment