bad good news

This post was: 

På grund af nogle rimelig forfærdelig nyheder, har jeg valgt at lave nogle ændringer.
Der kommer færre indlæg. derfor er 365 også droppet.
jeg tror ikke det er en dårlig ting, men det betyder bare færre indlæg, men højere kvalitet.
jeg vil ikke undskylde, men jeg håber at mine læsere vil blive hængende alligvel.

og selvfølgelig, hvis der er et eller andet på bloggen i gerne vil se mere af: dagens, inspiration eller lign. så siger i bare til (:

Because of some very bad personal news, there will be some changes here.
There will be less posts, and therefor 365 is also dropped. (i know good job 1 post)!
I will not apologize for this, because i think it'll maybe make the blog better.
i choose quality instead of quantity.!

but you are always welcome to write, if you want more of something: outfit posts inspiration, or anything else.


- Nanna

2 comments:

  1. Ej, hvad er der dog sket?
    var ellers så glad for at du tit opdaterede bloggen..

    ReplyDelete
  2. Det er desværre personligt, så det holder jeg væk fra bloggen.

    jeg vil selvfølgelig blogge mindst 1 gang om dagen stadig, men jeg syntes selv at noget at det til sidst blev lidt for vattet. ved ikke om det bare er mig (:

    - Men jeg håber du stadig vil læse med (:

    ReplyDelete