Blog review - the man repeller blog.

This post was: 
Leder i efter lidt humor, blandet sammen med en god omgang mode, så skal du ikke lede længere. THE MAN REPELLER er en genial blog. Bloggen handler om hvad der er moderne, (fedt allerede der), hvad der så gør bloggen endnu mere fantastisk (som navnet siger) er hvordan moden og tendenserne påvirker mænd. ja du hørte rigtigt. Det er alt det som du i hvert fald ikke skal tage på når du skal i byen og score.

så hvad er det perfekte outfit til at tage i byen.
man kan starte med en fed palliet kjole:
nogle fantastiske røde læber:
og en fed taske som prikken over "i'et"
men nej der tog jeg fejl!
heldigvis er jeg ikke på udkig efter at score, så guess what. jeg holder mig til alt det mænd åbenbart hader. ellers finder jeg mig vel bare en god bøsse ven en dag, som kan sætte pris på mode (:

læs hvorfor og meget mere på den fantastiske helt igennem herlige blog. og JA, den har seriøst reddet min dag!

læs indlægget hvor du kan høre en mands perspektiv på tingene. (det fik mig til at grine!! meget!) her

No comments:

Post a Comment