blogger recomendations - do or not?

This post was: 
Så jeg tænkte på at lave nogle "blog forslag" indlæg, her på bloggen. Jeg tænkte at det skulle være sådan at jeg foreslog mindre bloggere, som er kommet godt igang, og selvfølgelig skulle det være nogen der er værd at læse!
det er ikke fordi jeg selv har mega mange læsere (i nærheden af et halvt hundrede på 1½ måned er vel okay), men jeg syntes stadig det kunne være godt at foreslå nye blogs, da jeg selv syntes det er hyggeligt at finde nye? de blogs jeg vil foreslå skal nok ca. være lidt mindre en min, mht læsere, eller deromkring :)
- syntes i jeg skal gøre det?
- hvis ja så kom gerne med din blog, eller en anden blog, som kunne være god til den slags indlæg :)


So i was thinking about doing some "blogger recommendation" posts... These recomendations would be about blogs that are my size or smaller, so i would kinda help new bloggers!
- its not because this blog is big, (about a half hundred followers in 1½ month is okay i guess), but i think it would be cool to help others. And i think it is fun to find new blogs with potential :)
- So what do you think? should i do it?
- if so, please comment with your blogs address, or another blog, that would be good for a post like this :)



thank you


loove Nanna

2 comments:

  1. hey nice blog :)

    http://babytheskyismylimit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Dejlig blog du har dig her. du kan altid kigge forbi min ;)

    http://lises-hygsomme-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete