CHANGES:

This post was: 

I have changed the "follow me" section a bit.
there is now links to all of the places on the internet that I have a profile. flickr, formspring, StyleGallery, polyvore. bloglovin. etc....
on the Style Gallery link, i often post my outfits before i do on my blog, so you can check out previews there ;)
so check out the links.. and see i you like it :)



jeg har ændret en smule i "follow me" sektionen. der er nu en masse links til bla. stlegallery, polyvore flickr, bloglovin.. osv osv osv.. så der er der en masse meteriale fra bloggen... typisk uploader jeg outfits til style gallery før jeg gør på bloggen, så i kan se prewievs der....
:)


1 comment:

  1. Hej virkelig fin blog du har :)
    jeg har meldt mig til at følge dig.
    Håber du vil overveje at følge mig!

    http://toexpressnotimpress.blogspot.com/

    ReplyDelete