dagens # 10 - chill

This post was: 



så er jeg tilbage igen efter en ½ weekend træning. jeg endte med at sove der, men tog hjem kl 7, og har sovet lige siden. så har sovet i ca. et døgn! og ja, jeg er syg i hovedet. og generelt bare syg. har desværre fået influenza så det er da bare totalt najz...(najz var ironi, og referer til det fantastiske ARTO ansigt jeg har kørende for mig på det sidste billede :b)

anyways. overvejer at lave en 365. hvor at jeg hver dag tager et billede og viser jer det. syntes det lyder meget cool. men så efter ferier osv må i så få en håndfuld billeder i stedet... hvad syntes i :)??

håber i har en mere heldig weekend end jeg.. ´


so of course i get sick with the flu :( :( :(
but i was wondering of taking a picture every day for one year and showing you every day. kinda like a 365 thing, i would obviously try to make the pictures fashion orientated. and after holidays and vacations you would get a bunch of pics instead since i wont be able to blog form other countrys...
so is this something i should try??

i hope you are having a better weekend then me.


- Nanna

6 comments:

  1. Definitely do it! And alot of bloggers are doing it in one post a week so you dont have to do a post everyday!

    Alyssa


    http://www.fleur-de-lyss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. so they update 7 photos in one post or?..

    but if its like that, that is actually really a good idea so i wont be so "stuck" everyday.

    thank you !! (:

    ReplyDelete
  3. thank you for the tip, i'll probebly start up sometime when i'm not sick (for some more interesting pictures) haha

    ReplyDelete
  4. Hvor er dit headband fra? :-) det er super lækkert

    ReplyDelete
  5. det er skam bare et tørklæde fra genbrug brugt som hårbånd.

    jeg har "foldet" det som ved en turban...
    bare spørg hvis du vil have en forklaring på hvordan (:

    ReplyDelete