dagens #11 - don't mind my funny face

This post was: 

okay. så kl var 9:23 og jeg skulle nå at cykle (&køre) i skole. hvad beslutter Nanna. Hey lad mig tage nogle billeder. normalt skal jeg afsted 20 over, og jeg plejer aldrig nå i skole til tiden når jeg ikke har første modul..
men jeg nåede det sku. ! det gjorde mig lidt glad der! men det er forklaringen på hvorfor jeg har smoothie/morgenmad i hånden... og hello kitty sokker. fashionable!

So i was running late this morning, but decided to do pics anyway (hence the smoothie) and i actually managed to make it to school on time, which i never do! bravo!
but heres the outfit, with breakfast, and hello kitty socks. fashionable.

are you remembering to ask questins on my formspring?

1 comment:

  1. Fine billeder og skøn blog! :-)

    - Maria Christine
    http://maria-christine.blogspot.com/

    ReplyDelete