dagens #12 - purple print!

This post was: 






BLOOPERS


Så her er et almindeligt outfit. jeg er faktisk ved at blive lidt vild med mine panter print tights.
og mht. bloopers: jeg ved ikke lige hvor alt den ekstra energi kom fra, jeg må være overtræt!
det er kun tirsdag og jeg kan ikke vente til weekenden. og for at gøre det værre har jeg sprog uge, som gør ugen endnu længere blaaah...
håber i har en god tirsdag, og en kortere uge end jeg :)?


so just an ordinary outfit... i like it haha.
the bloopers... thats what happens when i let loose. dont know where the excess energy came from? i was prob waaaay to tired. its tuesday, and i cant wait for this weekend. and in school i have a boring laguich week, which makes the week even longer blaaah !
having a great tuesday

1 comment:

  1. Fin blog du har .. :)

    // Liselotte

    www.everyday-couture.com

    ReplyDelete