dagens #13 - just so & with a bow!

This post was: 

jumpsuit &jacket: H&M - bow/belt: Vintage

So jeg har en lille hemmelighed... jeg har en svaghed for hjerter. prikker OG sløjfer... normalt er jeg endda ikke den der tøsede pige. jeg hader slatne tøse film, som er forudsigelige, blah!
anyways. bare vent til i ser mine hjerte strømpebukser.... hjerte nederdel... haha
anyways, når det er sagt kan i sikkert gætte jer til at jeg godt kan li det her sæt, med prikker og sløjfe! :)
og forresten... den her uge er fandeme langtrukket! puha... den der sproguge betyder hele dage hvor jeg skal lytte til en hjerne forsker, som ikke liiiige er det mest spændene ... fik krampe i røv..n... Jeg glæder mig til fredag...
håber jeres uge er nemmere ;)

p.s. Efter jeg lavede det her indæg, blev sløjfer sat som ugens tendens, på stylegallery... jeg har selvfølgelig tilføjet mit outfit haha... du kan <3>link)


okay a have a confession. i love bows. and dots. and hearts.... i know, kinda cartoonish, and childish, but i love it!
just wait till you see my skirt with hearts... and tights haha...
anyways, with that said, I lobve this outfit, theres a bow & dots.. yay. ! :)
have a great day!

uhh and by the way. this week is KILLING me! as i said, we have languich week = listening to university stuff about the brain, about the languich. and getting terrible but aches.
so busy busy!
... i cant wait for friday... hope your week is better :)


<3>


1 comment:

  1. like it :)
    you're very prett<3

    check out my blog if u like:
    http://fashiond0llz.blogspot.com/


    xoxo

    ReplyDelete