dagens #14 - Red and some random notes!

This post was: 

Se hvad jeg siger, jeg elsker rød! og jeg elsker at det er fredag. org, tak skæbnen det er fredag. I dag står det på en sprog konkurrance, hvor vinderne får en tur til London betalt af skolen.. jeg vil egentlig gerne til london.. for at shoppe.
ved godt det er sørgeligt, men london som by siger mig INTET... og nørj et sidespring jeg lige kom på der haha.
nå men jeg skal til gl. elev træning med mit efterskole gymnastikhold, hvor en af mine gode venner så kommer med hjem hele weekenden... jeg GLÆDER mig!

og lige en sidste ting, nu hvor der er 7235 sidespring i det her indlæg... så skal i lige se den her video (eller begge hvis du har 3 min.), og grine.. tihi! god fredag alle sammen! :)
(LINK tryk her, og grin!
og et til LINK, og grin mere!)


See what im saying, i love the red trend. and i love friday! thank god its friday. so today we have a languich competition where the winners will get a trip to London paid by the school. i would love to go to London! but only to shop, i know its crappy but london dosnt really say me anything, nope, not a city where i would go dight seeing... and Im already off track... haha
okay so about the outfit and today: it had to be chill, and im going to gymnastics training tonight, and my friend will stay for the weekend. I CANT WAIT, i miss that guy :)

And now since this post is totally random and off track, Ill show you something else. So if you have 3 min. watch this, it is soooo funny! so click HERE, and HERE, to watch the videos and laugh
have a great friday! :)

<3>
Aand btw, love these earrings! see how they look kind of lace-ish? and gives a pretty shadow.. ahhh ! :)


2 comments:

  1. Hvor er den lækre t-shirt fra?

    God weekend :)

    ReplyDelete
  2. det er sådanset en kjole-t-shirt noget, men som du kan se er den bundet op :)

    - den er fra et udsalg i Zara, i Croatien i sommers, så tror næppe den er til at få fat i længere :) desværre

    ReplyDelete