sneak peak. and much more......... :)

This post was: 

top & jakke & tørklæde & shorts & sko: H&M

Okay så jeg fik faktisk kørekortet denne gang (JUBII), så nu skal jeg lige vænne mig til vores egen store bil, og har nogle få problemer med parkering (få er en stor underdrivelse) men jeg lærer det nok en gang. Så jeg valgte i dag at undgå kilehæle da det nok ikke er det FEDESTE at køre rundt i.

ellers har jeg bare været til træning igen i dag og fået en lækker hjemmelavet teramisu fra min bror (taak). Imorgen skal jeg lege taxi for hele familien mens jeg selv burde sove... FEDT!

(og jeg mener faktisk i går var jeg til træning, og i dag skulle jeg køre... men da jeg lavede indlægget inden jeg gik i seng, tænkte jeg ikke så langt... GODNAT. (eller godmorgen når i læser det ))

-Nanna

2 comments:

  1. Er vild med de røde sko!
    Og kæmpe tillykke med kørekortet også! :)
    /L

    http://style-conscious.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. det er jeg også efterhånden efter, at man har vænnet sig til at ens fødder nærmest lyser op ;)
    .

    ps. jeg syntes du har en rigtig fin blog! og læser den tit

    . Nanna (:

    ReplyDelete