Dagens#14 - 50s & billedespam!

This post was: 
Så her er endelig det outfit jeg snakkede om i onsdags... det er totalt billedespam og et tons billeder, så jeg har sat det op på en anden måde en jeg plejer, er det bedre sådan her?.
og jeg fandt også ud af hvordan jeg sætter større billeder ind på blogger, uden at ødelægge kvaliteten, FEDT :)
- Nå men om outfittet: syntes der er lidt 50'er over den nederdel, bortset fra den er kort! men i hvert fald, så var den nederdel første gang jeg brugte mange penge på et stykke tøj (179 kr.) i know, totalt wierd at jeg kan huske det! men det er et af mine bedste køb. den er selvf. fra H&M, og jeg elsker den ! :)
- og så fik jeg endelig brugt mine brune oxfords. jeg syntes de er fede, men bruger dem sjældent, da jeg syntes det er svært at style brune sko, når jeg hver dag går med et eller andet sort... altså om sort og brun passer sammen??. hva ved jeg, regler er til for at blive brudt :)
håber i nyder det sidste af weekenden


So here we finally have the outfit i talked about wednesday! I took soo many pics, and even took my jacket off, even though it was VERY cold!. so i have set up my pictures in a different way. do you like it better? and I also found out how to add x-large pics to blogger without getting bad quality! love love love!

-about the outfit: so i like the kinda 50s flare on the skirt, even though it is short, and not really 5os! but i remember it was the first time i used a lot on clothing (it was actually really cheap!) but i love it, and i have used it way too much since i bought it!
- and i also finally used my brown oxfords. i really dont know how to style them since they are brown, and i wear black everyday, and i dont think brown and black mixes well!. but anyways rules are made to be broken, and i hope it looks okay?
what do you think of brown & black togeather, when its this darker brown, and not a light brown? :)
enjoy your sunday!

<3>

4 comments:

  1. Årh nogle fede sko! :O Du siger bare til hvis du vil af med dem en dag :-)

    ReplyDelete
  2. @Kristina... Thank you very much!

    @cristina... Thank you, I am now following your very cool blog :)

    @Katrine Anna... Mange mange tak :)... desværre er de så slidte, at der næppe er nogen der vil give penge for dem længere ! :)

    ReplyDelete