dagens#17 - hearts & spots

This post was: 


t-shirt: Mange - Skirt & shoes: Asos - Jacket & scarf: H&M

ikke lige de bedst redigeret billeder...
anyways. Det her var mit resultat af at være totalt glad og over lykkelig fra weekenden, for derefter mandag morgen skulle finde et outfit, smilende og glad :)
jeg tænkte "nu vil jeg bare finde noget farverigt og gladt tøj"... men nej, farverigt kunne jeg ikke finde... så valgte at vove mig ud af døren med prikker OG hjerter... hvad ved jeg, måske er det for meget, men jeg hyggede mig :)
(og JA. det er hygge sokker i kan se i kanten af mine sko... det er resultatet af at være sent på den, igen!)
håber jeres mandag var smilende :)


Okay not the best editing. anyways. i woke up smiling and happy, wanting my additude to match my outfit. so i wanted something bright and colorful... but somehow i dont have that???
so i ended up, taking a chance with both dots and hearts. it maybe too much but i love it...
hope you are cheerful



<3>

1 comment: