dagens#18 - Lumber jack

This post was: 



hvad syntes i om de her sko??..
okay okay okay.. jeg er gået i gemmerne og prøver at bruge flere af mine sko til hverdag, syntes bare det er en smuuuule svært :)
nå jeg har faktisk ikke meget mere at sige, og jeg har en smule travlt (host host, hvornår har jeg ikke det ............. )
så jeg smutter igen,.. håber i har en god onsdag..
(UHHH der kommer mode tv på "kanal K" programmet omhandler Paris som modekapital... evt noget i skal se?)
seeees mine skønne læsere.. :)


so what do you say to these shoes?
okay i admit it... i have gone total shoe mode.. trying to use my shoes on a daily basis. but i find it hard actually...
so what do you think.. are they too outdated?
ill run, im busy busy as always
seee yaa my loooovely readers!

<3>


No comments:

Post a Comment