dagens#19 - dancing!

This post was: 


et lidt anderledes og kedeligt dagens... men orkede ikke andet... :)
Det kedelige outfit skyldes at jeg har bygsten... eller hva fanden det hedder i øjet, og det smitter af ht, så skal blive hjemme...
jeg mener seriøst wtf.. når jeg ikke har øjnbetændelse (som til tider sker, op til 2 gange pr. måned) har jeg nu fået det her?!!!... jeg er endda immun over for normal øjenbetændelses dråber... arghhhh /!%¤"/"(!)("/%#"¤"&"/!(")/"&"&"/!(det gør mig sur)
- og her er hvad der får mig til at danse, udover det gode humør(som stadig er godt trods øjet), og weekendens herligheder... den har stået på repeat i over en uge nu ;)

So heres a different outfit post... but didn't feel like anything else...
- the boring outfit is because im at home. i have pink eye.. and seriously i get it allllllll the time (sometimes twice a month).. im even immune to regular pink eye medicin.... arghhh &#%/!&%#"%"//"&%#/"/"/&" (it makes me a bit mad)
anyways! here is whats making me dance, besides me being extremely happy lately(yes still happy even though i have pink eye), and this weekends fun!
this song has been on repeat in over a week now.. haha!

Obadiah Parker - Hey Ya

2 comments:

  1. Hi Nanna!! Thanks for your lovely comment on my blog :) It helps so much!! I have to be more creative from now... I don't want to take too much time in picking out something to wear.

    You look totally happy in those pictures. And it's a unique outfit post :)
    I like your blog.. I'm following now (thanks for following mine <3)!

    ReplyDelete
  2. Hej:)

    Fedt outfit, men hvordan gør du så billederne bevæger sig?

    X

    ReplyDelete