dagens#20 - Going PINK!

This post was: 

Det her er hvad jeg har på sådan ca. nu...
HVAD tænker nok... og ja.. det er NEON PINK, HOT PANTS.. jep, som i kan se klær' de mig ikke! anyways. det er mit opvisningstøj for det ene gymnastikhold jeg er på!!!! ugly? no shit sherlock!
hvis du kan genkende dem, er det fordi Joanna også har blogget om dem,,, ad ad ad ad ad..
okay over and out, jeg skal afsted, og har en MONSTER TRAVL weekend, så der er timet indlæg ftw! :)
- god weekend honeys!


think im going crazy?? well i am, these neon pink hot pants are what im wearing now.... its for a gymnastics team, that im on... and as you can tell they do not suit me (hint thats why the random poses!) ---- they are UGLY.. why the need to show off the but that much... haha! ---
if you have seen them before, its because Joanna has blogged about them here!

anyways.. enough about that... im over and out, i have a performance with the gymnastics team now... and i have a busy busy weekend, so scheduled posts for the win!

GOOD weekend honeys

loove Nanna
- and going with the pink theme,
just wanted to show you what i get for breakfast everyday. looking yummy? it is!!
i can give you this 3 min. recipy another time if you ask for it?


- og videre med det pinke tema...
her er hvad jeg får til morgenmad hver dag! ser det lækkert ud? det er det!!!
jeg kan give jer denne 3 min. opskrift en anden gang hvis i gerne vil have det?
just ask :)

THE END!

1 comment: