Dagens#21 - black-on-black

This post was: 
leggings: soaked in luxury - shoes, jacket,skirt: H&M - top: from croatia!

Ville lige vise jer et hurtigt dagens.. jeg havde egentlig bare lidt travlt, men endte med at lege med sort-isort looket.
jeg læste engang en artikel fra en englænder om dansk stil... den sagde at, typisk for dansk stil er det sorte look, hvor der bliver leget med form og meteriale i stedet for farve som i mange andre lande. det skyldes blandt andet vejret... eller det stod der! hvilket ikke passer så godt til på billedet (fandt en lille plet solskin) ;)

- anyways. syntes det endelige var fedt, noget skindene, noget mat, noget gennemsigtigt, og noget mere tungt! hvad syntes i??
- det var her jeg gerne ville have haft et spejlrefleks, så jeg rigtig kunne vise jer meterialerne... fordi det er også skindene UNDER den gennemsigtige, bare på en anden måde...
anyways ;)
håber i nyder tilværelsen :) hæhæ! og at i har en lille plet solskin i hverdagen som ved mig :)

so just wanted to show you a quick outfit. i didnt want anything special, but ended up playing with the black-on-black look, which turned out pretty well, i think!
- i once read an article, that danes tend to use that look, and play with shape and meterial, compared to other countries, that plays more with color instead. and it is supposed to be because the dreadful and rainy weather... or the article said so... haha!

- og forresten, hvis i er interesseret i det personlige, så læs videre... min opvisning i går var den værste omgang pis jeg nogensinde har vist, direkte pinligt!. håber nogle af mine mange andre opvisninger i år går MEGET bedre! :b

- anyways. think it turnes out pretty well, sadly you cant see all the textures cause of my sucky camera!
i wore:
- shiny, transparent, matte, semi-shiny, and some more heavy meterial, and some loose meterial...

so what do you think? does it work? or too extreme..


looove Nanna!



3 comments:

  1. fedt outfit, og mange tak for din kommentar på min blog!(-: du har en rigtig fin blog(:

    www.movofashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fed blog, er blevet fast!(:
    dine outfit billeder er rigtig gode!

    anna
    ville blive glad hvis du tog et kig;
    http://annaeglite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @Freja: tak, tak og mange tak :)


    @anna: jamen mange tak for det, det er jeg glad for at høre :), jeg syntes din blog er rigtig fin, og er blevet fast læser :)

    ReplyDelete