have you noticed?

This post was: 
this little picture in the bottom of all my outfit posts?


Så har i lagt mærke til det billede, i bunden af alle mine outfit posts?..

så vil jeg lige forklare hvad det er:
- det er et link til det sæt, på stylegallery...
- så hvis du kan li et af mine "dagens" så klik det link, derefter klik på hjertet til venstre..

hvorfor?
- jo fordi så kan jeg finde ud af hvad der er godt og skidt, og vil gerne have lidt respons fra mine kære læsere.. og tror at det her er hurtigere for jer, end en kommentar :)


Så jeg håber i vil benytte jer af det hvis i kan li' et outfit... på forhånd.. TUSINDE tak!


well let me tell you about it:
- its a link to that outfit on stylegallery.
-when you get there click the black heart on the left!
- but only if you like the outfit..


why?
well this way i can tell if i'm totally off, or what looks good. it would be such a great help to me, if you would take 3 sec, and clicking on the link, when you really like the outfit...

I hope you dear readers will help me out!! thank you!



AND: are you remembering to follow me? and check out my different inspiration sources.. here (link)

No comments:

Post a Comment