I just had to show you! - lips

This post was: 

Jeg ved godt det er total utter lip spamming, men de her billeder var bare nam nam, til min inspirationsmappe! og det mindede mig også om at jeg mangler en bright pink læbestift! ligesom mine shorts hæhæ!
- en til en ordentlig pris som dækker rigtig godt?... er der nogle af ELF's læbestifter i pink som dækker så godt??
- jeg håber i kan hjælpe!? anyone ;) taaaak !


I know it's total and utter lip spamming... but i couldn't help myself... gosh all the lovelynes!
- and it reminds me. do any of you know a good bright pink lip stick!.. like the one on the first lips?
i need one that is a good price but that covers pretty well... maybe a stain... ?? or does any ELF lipsticks in pink cover that well??
- i hope you can help me


that color to the left is just THE perfect color.! but i cant afford YSL... any recommendations?

den pink til venstre er DEN farve jeg læder efter, YSL er bare for dyrt... nogle andre forslag?


luuurve Nanna

btw husker i at spørge hvis der er noget? lige her (link)

btw, are you remember to ask if there is anything?.. here (link)

No comments:

Post a Comment