Jeg har brug for jeres hjælp!

This post was: 

Så nu håber jeg i kan hjælpe mig lidt:
Det skal ikke være en hemmelighed at jeg har holdt mig langt væk fra januar udsalg. jeg har simpelthen ikke råd til det!
men jeg tænker denne ene ting ville da ikke skade.
Så jeg vil høre om der er nogen af jer der ved hvor jeg kan finde en simpel, oversize skjorte. JA den som alle har, men som jeg gerne vil have. Halv gennemsigtig, ligeglad med farven, bare ikke blå. ?
. Den skal gerne kunne bruges lukket og som cardi noget :)

kan i hjælpe mig? har i set den et sted? gerne til en ordentlig pris


- Nanna

5 comments:

  1. Den øverste kan fåes i Gina Tricot (Kolding/Århus), og er virkelig rigtig flot! - og lidt gennemsigtig :)

    ReplyDelete
  2. Kig i Monki, der har de virkelig mange til overskuelige priser ;)
    Ellers er de tit at finde i Genbrugsbutikker!

    Btw. fin blog du har ;)

    ReplyDelete
  3. Der er nogle fine assymetriske nogen i Weekday på udsalg til 200 kr. De er både i nude, brun og sort :)

    ReplyDelete
  4. ..eller så kig forbi h&m! de har tit nogle til 80,- :-)

    lækre billeder, og lækker blog!

    x matinxmidixsoir.blogspot.com - kig forbi. :-)

    ReplyDelete