lucky charms perhaps (diy)

This post was: 


tror ikke jeg har vist jer mit lykke armbånd endnu (det røde)... det var pga. det at jeg bestod køreprøven, og ja lidt overtroisk må man vel gerne være :)
jeg har generelt en masse ragelse om min arm, men det betyder alt sammen noget specielt.
på det røde er der 3 hjerter, som jeg havde liggende i smykkeskrinet, men som jeg ikke fik brugt. det 1. er fra min familie til mint barnedåb. det 2. er fra en af mine bedste veninder i usa, som jeg fik, inden jeg flyttede tilbage til danmark. og det 3 hjerte, som man ikke rigtigt kan se, er fra en person er elsker utroligt meget!.. hvis nogen er interesseret kan jeg hurtigt få lavet et DIY?

så fik i lige et random indlæg, og jeg vil ligge mig til at sove igen så jeg kan blive rask.. godnat peeps! (og ja, lige nu er kl, 12:15.. argh)


so i don't beleive i have shown my lucky bracelet, (the red one) that one is the reason i passed my drivers license test... (i had to beleive in something, so i didnt beleive in myself i made a bracelet to beleive in, haha)
so it has 3 hearts, one from my birth from my family, one from my friend in the us.. (hello Becca, I miss you a lot!!) and one from a person i love a whole lot!. so anyways. i didn't use these everyday, so i think this is a good way to use them, since they mean a lot to me!
i can make a quick DIY if anyone is interested (:

- so that was a random post, now ill go back to sleep and get well again..



- Nanna

1 comment: