Many things beautiful. - I'm in awe!

This post was: 
kjole lavet 100& af aubergine..
det er jo sindsygt, de er ikke maligt, kun skåret i skiver!!!
af Fotografen Yeonja Sung!
se mere her
flotte strømpebukser af mærket Gal stern, som laver mange andre strømpebukser, som er et smykke i sig selv...
se mere her
smuk smuk SMUK taske. den smukkeste jeg har set i år (haha). mærket er valentino, og fyldt med krystaller og fjer (igen min svaghed med fjer)
se mere her
nu hvor det er pisse koldt, syntes jeg altså de her er LIDT meget seje. nok en smule grimme, men mest seje.
se dem her
De her smykker er jo sygt smukke. det er godt nok ikke fjer, men hold da op de er flotte. de findes i mange farver og mønstre, og der findes endda fine "veninde" kæder, hvor det er fra den samme sommerfugl. (hint hint, veninder: en forsinket 18 års gave, eller julegave, så er de her oplagt hvis i har råd ;b)
tør slet ikke tænke på om de er opdrættet sommerfugle osv, men de er smukke
se mere her
og sidst men ikke mindst, en 4-siders Birkin taske!
JA TAK!! perfekt weekend taske, virkelig robust, læder, smuk, og perfekt ! (igen piger, perfekt til gave til mig, hvis i gerne vil af med flere tusinde ;b)

2 comments:

  1. Haha, det er som om du vil have os til at købe dem... ;-)

    ReplyDelete
  2. det er i skam også velkommen til :D
    især hvis det er til mig !!!!! :D

    ReplyDelete