mit nye walk in closet (soon to be...)

This post was: 
Så jeg har så gang med en større omgang om-rokering af mit værelse. jeg er i gang med at flytte rundt på mine møbler så at den "forgang" jeg har bliver mit walk in closet.
dog når man flytter møbler, ender det også tit med at man finder ting som man ikke har set i evigheder = rod. så fordi jeg er blevet syg, har jeg ikke liiiiige haft overskuddet der skal til for at komme ud af sengen og gå i gang. så lige nu ligner mit værelse mere lort end det plejer. men i kan lige få en forsmag på det jeg nåede inden jeg blev syg...

So i'm changing my room a bit. moving all my closets out in my "front room" so this room will be my new walkin closet (cant wait.) but when moving bigger funiture, you find things you have not seen for a while (or atleast i did) so since i'm sick, im not that far yet, and my room is a mess. but you can get a little preview of what i did manage to do...

-Nanna

5 comments:

  1. I did the same thin in my new apartment. Rather than having everything in 3 separate closets, i just moved it all into the middle of one room.

    ReplyDelete
  2. that sounds pretty cool. and i cant wait to have my clothes in one place, it must feel pretty nice ! :)

    ReplyDelete
  3. Fedt at lave et walk-in-closet. Har jeg altid drøøøømt om at have! :-D
    - Rigtig fin blog :-)

    /DMSM

    ReplyDelete
  4. hvilken tøs drømmer ikke om et walkin!! nu bliver mit nok næppe så overdådigt, men det må det jo så blive en dag ;D

    . jo mange tak og i lige måde (:

    ReplyDelete
  5. Haha, lige mine ord! Det er da uden tvivl hver piges drøm! :-D

    ReplyDelete