Preview

This post was: 



Så her er der lige en smag på mit outfit fra i dag. det var nemlig lige et problem. i dag ville mit kamera gerne være venner med mig, så jeg fik taget en masse gode billeder (jeg syntes i hvert fald de er okay haha)... men problemet er bare at vælge. blah. så i må vente lidt endnu med outfittet, som jeg faktisk syntes rigtig godt om :)
ps. læg lige mærke til at jeg står i en top, jeg gjorde det for jeres skyld for at vise jer outfittet, så jeg håber det er godt nok når i ser det ;)
ha en god aften...

so heres just a preview, of my outfit post for later. see the trouple is, i really like what i wore today, and the camera and i were kinda friends... so i have a lot of great shots (well i think they are great haha). but i have to chose from the bunch...
so you get this instead..
notice how i'm in a tank top, I did that for you guys, it was damn cold, im still cold.. haha, have a nice evening

<3 Nanna


1 comment:

  1. beautiful blog....I love photo...Isubscribe,,,you subscribe to my bloh!?!?!?yks...kiss

    http://vale-zagu.blogspot.com/

    ReplyDelete