skal du med til en hel dag med design & mode?

This post was: 

Design og mode. Den nyeste teknologi, og fremtidens stof. Dette er en temadag som hedder "fremtidens meterialer". Der er 4 talere i løbet af dagen, blandt andet med en fra england, som er uddannet på det prestige fyldte design universitet i London: Central st. Martins. Alle sammen skal fremlægge om deres bud på fremtidens meterialer som kan bruges og som bliver brugt inden for mode verdenen. dette er blandt andet lys til kunsterres sceneshows, og andre "intelligente" meterialer som Bio Couture.

Deltagere er 3. års elever fra Koldings design skole. og sidste års elever fra Danmarks Design Universitet, samt Teko elever, OG MIG !

Ja af en eller anden grund skal min far fremlægge på temadagen, med et intelligent meteriale som det firma han arbejder for producerer.
Jeg føler mig som en heldig prut og glæder mig et ton.
Jeg håber selvfølgelig på at jeg får taget en masse billeder til jer (:, så i hører fra mig engang i morgen eftermiddag igen, med en tilbage melding.

er der nogen af jer derude, som skal til temadagen som holdes på TEKO i Herning?

- Nanna

1 comment: