sunday randoms - 7

This post was: 



Er jeg bare den eneste som har en totalt helt igennem og uduelig søndag?
det er ikke fordi jeg har tømmermænd, (dem har jeg aldrig). jeg gik endda i seng inden midnat i går, da mormoren i mig, besluttede at jeg ikke skulle i byen med alle mine veninder, fordi jeg stadig er en smule syg.

så hvad har jeg lavet den her weekend. Sat med mit højt elskede tæppe... drukket te. ooog ikke andet. og i dag keder jeg mig bare SÅ meget. blaaaaaah og oprydningen venter stadig :(
nå. jeg håber ikke jeg er den eneste med en kedelig søndag.
men min weekend har egentlig været god (indrømmer den mormor jeg har inden i mig) har trængt til afslapning!
- Enjoy!

so am i the only one with a totally and utterly BORING sunday. argh. the cleaning is hanging over my head!blah. the grandmother inside me decided to stay home, and not go out partying with my friends, because im still kinda sick. so ive looked like crap all weekend and done nothing at all.. taken naps in the afternoon, and watched tv with my blanket... but now im kinda bored... and i have a tough week ahead of me.,.. :(

- so i hope you are all having a great sunday. that was just some random chit chat from my side :)


<3 Nanna

PS:.. I er altid velkommen til at komme med et spørgsmål eller en kommentar til bloggen på min
formspirng lige her!!... Jeg vil blive meget glad hvis i kom med noget kritik eller lign. (:


PS. You guys are always welcome to come with comments about the blog or ask questions on my formspring,,, right here. i would be very happy if you came with anything constructive about the blog. ;) thank you !

12 comments:

  1. OMG I LOVE THE SECOND PICTURE !!!
    HAHAHAHA IT'S AMAZING :D

    xx
    www.simplebutreal.com

    ReplyDelete
  2. Tak for kommentaren :D Og i lige måde, super fin blog!
    Hey, jeg tænkte på om ikke vi skal bytte blog-rolls, eller hvad man siger? :)
    http://moonlightneighbourhood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nice pics. thanx to follow me :) i follow you to :D

    xo anja

    ReplyDelete
  4. Love the "Keep Calm And Stay Classy" poster!
    Those deer are sooooo adorable!
    Thanks for following and the comment!
    I'm returning the favour now...
    XO
    F

    ReplyDelete
  5. Skøn blog. Jeg er desværre også syg. Hvad sker der for det sygdom?! :-(
    Dejlige billeder!
    xx.

    www.tusindkamel.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fin blog du har dig her :-) Smukke billeder!

    ReplyDelete
  7. Haha, No. Your definitely not the only one, I've also just been watching tv and been lazy!

    Ps. Nice blog! Following now...

    marvelouschaos.blogspot.com

    xoxo
    -Diana

    ReplyDelete
  8. @ Line.. God bedring til dig så. det er altså træls når alle pludselig er smittet (:

    @lullu mange tak for det (:

    ReplyDelete
  9. Lovely pictures! (((:
    wanna follow my blog?

    http://janzq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fine billeder! og rigtig dejlig blog :-)

    - Maria Christine
    http://maria-christine.blogspot.com/

    ReplyDelete