sunday randoms - Paris & love

This post was: 
I am so agreeing with this statement!, i truly dont understand the people, who say they do not have a dream, that they will follow.. then how can you achive a dream?!



her er lidt af weekendens love. Hvis jeg har været lidt fraværende, er det fordi alle indlæg siden onsdag har været timet, og har på den måde haft en lille pause fra bloggen, så at jeg kunne nyde min weekend 100%. (ikke fordi jeg ikke nyder at blogge ;D).
men i hvert fald har den her weekend været fyldt med grin, og udveksling af smil, mellem nogle gode venner. jeg har sommerfugle i maven ved tanken... 10hifniz (dt var den 13 årigede tøs der lige kom op i mig... )
anyways. her er så mit looove til Paris og fra weekenden, til jer! håber i nyder det... og sørg lige for at trykke play, så i kan få lidt fransk (okay canadisk fransk) stemningsmusik med, for den fulde oplevelse ;)
- nu vil jeg se lykke, og nyde min aften med lakridste, og minderne om noget fantastisk.
<3tak til alle jer læsere, jeg er glad for at min blog har fået så meget medvind på kun 1 måned... alt luuuuuurve til jer læsere & medbloggere! :)


Here is some of this weekends love! I have enjoyed my weekend to the fullest. Ive been with my very good friend, and we have shared smiles, laughs and a TON of pancakes! yum! I am truly loving this weekend, and i know, it is one of those, that will stay in my mental book of fantastic memories for a long time.. :)
anyways, these pictures shows my dream, my love for that friend, and my love for my readers. make sure to press play before watching, so you can enjoy the french music (okay canadian french...) with these pictures.
hope they will inspire you like they did to me!
i will now watch a good show on tv, drink licorice tea, and enjoy the memory and love!
thank you to all readers of this blog. it has amaized me to see this much progress after only 1 month of blogging. so thank you all readers and other bloggers! i truly do feel thankful


Coeur de pirate - Comme des enfants

1 comment:

  1. Je t'aime Paris!! hehe

    /Rikke
    http://modekolibrien.dk

    ReplyDelete