this is what i call PERFECTION!

This post was: 
Seriøst, det der er perfektion! jeg ville sku ønske et jeg rendte rundt i det til summer... og det ville ikke undre mig hvis det så fedt ud med svømmehallen under kjolen, med det cut-out.. smækkert!!
begge dele koster ca. 300 i alt... og husk der er fri fragt ;)
muuuums.. (ja igen mit summer flip going on her!)
Og hvis du leder efter en bikini som er pisse lækker og på tilbud, så skal du ikke lede længere... kæft den er FLOT, og til 140 kr. for hele sættet.. (jeg savler lige nu hæhæ)
- ville ønske mine brøster var en smule mindre, så de ikke hoppede ud af en bikini som er SÅ FLOT... orgggg :( !
seriously. this is PERFECTION. like i Love it! need i say more? i would love walking around in this allllllll summer. and i think it would look cool togeather with the cute cut-out! daaaang..
and it is actually at a GREAT price (and remember free shipping world wide)
and if you are looking for a smoking hot cheap bikini.. look no more.. this is pretty!! i wish i had smaller breasts so they wouldnt fall out of a cute bikini like this...
the price... even better then the dress... half the price to be exact!



REMEMBER: 20% off the asos collection untill midnight on the 31st

No comments:

Post a Comment