to buy or not?: the t-shirt maxi

This post was: 


okay here is the deal... jeg drømmede om sådan en sag... nå så du syntes jeg er blevet tosset, når jeg direkte drømmer om det...? hva kan jeg sige, man blive inspireret i godt selvskab... 10hifniz (den fandens 13-årigede tøs der kommer op i mig igen....)
anyways. jeg har ikke før tænkt på det, men efter den drøm tænkte jeg HEY! det kunne da være cool... kan i se det med en gennemsigtig skjorte bundet op om taljen, og en fin hat, til diverse strande?...
t1
eller hvad med med bundet op under i den ene side (som jeg gjorde til nytår) så man lige flasher lidt lækre brune ben, og med et par gummirøjsere, og igen en hat, til ROSKILDE (ses vi der??)
- anyways. jeg er jo lille.. nej jeg er bare ikke så høj, så jeg drukner sandsynligvis i sådan en her..
men er sådan en JUST FEMALE sag til 192 kr. på tilbud, noget.... eller er det bare kikset.
- hvad siger i??
t2
(og forresten er der nogen derude som læser min sludder for en sladder. eller er det bare min indre skitsofran der snakker med sig selv..???)
- og hvis der er, så kommer der i morgen noget jeg gerne vil have hjælp til... perhaps en udfording til alle jer med god stil! :)


Just wondering if this T-shirt maxi thing is for me, short as i am... 1 pic. the beach version. 2. pic, the festival version!


<3>
<3>

2 comments:

  1. Bare vi gjorde! Jeg vil så gerne på Roskilde Festival, men det må jeg desværre ikke :-( Øvbøv!
    Jeg er også lille, men det gør som regel ikke noget! Jeg siger GO FOR IT! :D

    http://rasberryrecord.blogspot.com/
    - Katrine Anna

    ReplyDelete
  2. I think it is great, it'll go with everything! x

    ReplyDelete