want more readers?

This post was: 

Vil du være på min blogroll. Okay så her er idéen. Jeg vil gerne inspireres af din blog, og jeg vil gerne have andre også kan blive inspireret. Så selvom jeg ikke er en stor blogger eller lign. syntes jeg det kunne være fedt at have jer på min blogroll. Jeg ser det i hvert fald som en mulighed, og hvis ikke, er det i hvert fald altid rart at læse andres blogs.

Så det eneste i skal gøre er at skrive en kommentar med jeres blog, og også have min blog i jeres blogroll. Så skriv en kommentar, og evt. en lille ekstra kommentar om hvad i kan/ikk kan li ved bloggen her....! (:

want to be on my blogroll. Okay so here is the thing. i want to be inspired by your blog. and I want others to be inspired too.
So i will have you on my blogroll, if you just send me a link to your blog, and you have me on your blogroll too.
i know im not a big blogger or anything, but i beleive it's a chance anyways. and if not, it will just be nice to see your blog.

so leave a comment. and maybe an extra comment about what you like/ don't like on my blog.!


- Nanna

2 comments:

  1. http://rasberryrecord.blogspot.com/

    Jeg vil rigtig gerne være på din blogroll, jeg sætter dig på lige om lidt :)

    Jeg har ikke så meget at sige om hvad jeg kan lide og ikke lide, for jeg blev først fast læser i går :)

    Katrine Anna

    ReplyDelete
  2. jeg kan se du har sat mig på så tusinde tak for det.

    jeg har selv haft lidt bøvl med det, da jeg gerne ville lave en hel side i toppen, men tror jeg har fået det fikset nu.

    under min header, kan du se en side hvor der står blog roll, og der skulle du gerne være en af dem (:

    så tak for det (:

    ReplyDelete