what to wear with - Update!

This post was: 
Husker i det her indlæg?... handler om hvordan jeg skulle bruge mine sko!. jeg fik nogle vildt gode forslag, og ville egentlig bare vise jer dem!. syntes det var vildt fedt at få noget respons! og tror bestemt jeg gør det igen!.. sørg for at tjekke dem ud som har sendt forslagene, på linket under billederne, da de alle har nogle herlige blogs!
-hvilket forslag er bedst?

Remember this post here? about what to wear with my booties in creme?!. anyways, there were a lot of great tributes, and i was really inspired, and just wanted to show you the result!.
remember to check out the bloggers who sent the comment, they all have great blogs.. (check the links below each outfit!
- which one is the best?


HOVE
Sorte stumpebukser, en oversize creme blouse, og selvfarvet smykker... fra HOVE (link)
Black cropped pants, oversized creme shirt, and silver jewelry! From Hove (link)


nini2

hvid maxi, med creme detaljer. (elsker denne idé til en fest til sommer) .. af Nini(link)
White maxi, with creme details! (love this for a summer party) .. By Nini(Link)

nini1
Mørkeblå jeggings, hvid skjorte (sccessories tilføjet a mig) .. By Nini(link)
dark blue jeggings, white blouse (the accesory added by me) .. by Nini(link)



Thekla

Leggings, eller skinny jeans... (resten er mine forslag) .. Af Thekla(link)
leggings, or skinnyjeans... (the rest added by me) .. By Thekla(link)

7 comments:

  1. Hey! Oh no problem, I like to do this! Of course it's ok. I'm glad if it helped you! love Nini

    ReplyDelete
  2. I really like the very first outfit!

    ReplyDelete
  3. Du har bare en super fed blog og en super lækker stil.
    -xoxo.

    ReplyDelete
  4. Fedt, fedt, fedt! Elsker tøjet! ;)

    ReplyDelete
  5. i love all of these outfits! you have great taste my love.

    ReplyDelete
  6. jeg elsker bare din blog og de her outfits!

    jeg er nu blevet fast læser håber du vil gøre det samme;-)


    Ernarosenqvist.blogspot.com

    xoxo.

    ReplyDelete
  7. NINI: okay thats good & thank you !

    Amalie: rigtig mange gange tak... det er jeg super glad for at høre!! :)

    MissCrea: mange tak :)

    lmg: well thank you a lot.. Im very glad to hear that :)!

    Erna: Tusinde tak, det er jeg virkelig glad for at høre!!! :D!!!
    og jeg kigger lige forbi din blog :)!

    ReplyDelete