what to wear/do with these?

This post was: 

det her er så hvor jeg får brug for jeres hjælp!...
jeg har de her sko... og jeg ANER ikke hvordan jeg skal style dem... det var egentlig et impulskøb, og jeg har kun brugt dem i 1 time indenfor!!!
- så hvad syntes i?
skal den der elastik noget klippes væk?. er det til bukser? nederdel...

problemet er bare, jeg har en idé om at de gør mine ben kortere da du skærer tværs over anklen... og den anden ting, er at de er for høje til hverdag!.
så kan i hjælpe mig lidt? :)


So this is where ill be needing help from my dear fashionable readers... these were an impulsive buy. really cheap. but i dont know how to wear them?. pants skirt? should i cut the elastic off or not?

i dont know, the problem in my head is my short legs. i think they cut off at the ankles making my legs look shorter, and i think it would look wierd with a skirt or dress, and bare legs or black tights in these.. idk...
so what do you think
?? what can i use these with?


<3>


3 comments:

  1. these shoes are incredible:) well i understood your problem, same here sometimes i face this problem with some of my shoes:)

    i would love it with leggings or jeans(skinny jeans though)!! xx

    http://inablondeworld.blogspot.com/ new post:)x

    ReplyDelete
  2. incredible shoes!!! good buy. no I wouldn't cut it off... May be you can wear it with skinny jeans or a jeggins in a very deep blue. Maybe then a white blouse, also a shirt in creme/beige. Or what about a denim dress or a mille fleur dress or a white maxi dress and the n with beige accesoires of course... I think it will look gorgeous! Thank you very much for following! I will follow you too! ;)
    kisses Nini

    ReplyDelete
  3. De er rigtig fine! Og tror at de ville gå rigtig godt sammen med eet par sorte jeans (måske som stumper lidt ved anklen) og en eller anden cremefarvet oversize bluse. Og måske nogle sølvfarvede smykker, som kunne mache nitterne. :-)

    Tjek evt. min blog ud: stylewithoutmoney.blogspot.com

    ReplyDelete