10 min sketches...

This post was: 

en dag på ferien tog jeg som sagt en slapper dag, hvor jeg tegnede en smule..
her er (noget af) resultatet...
inpiration: ville blande mode med noget anderledes... så det blev illustreret videnskab, hhv lava og egypten!

er rimelig tilfreds med 2 altså ikke den med lava... den ligner noget der er maltrakteret...
i går foreslog en af mine læsere at jeg viser nogle af mine tegninger fra 2 år siden hvor jeg sådan begyndte... ville det være noget i gad se?? :)

some sketches that took me 10 min each!
inspiration: science and fashion... lava and egypt...
i im happy with the first and the last.. the lava one looks damn wierd..!
one of my readers asked me to show sketches from 2 years ago when i first really started.. would that be an idea? ;)
<3>

7 comments:

  1. Wow, you did it so fast! I like the first sketch :)

    ReplyDelete
  2. elsker dine sketches, de er bare fantastiske (: har lige et lille spørgsmål: ville du gerne være designer ?
    - xoxo.

    ReplyDelete
  3. tusinde tak... og ja Amalie.. designer, af en eller andet art, lige nu noget med mode i hvert fald :)hvorfor?

    ReplyDelete
  4. Flotte sketches og fin blog!

    xx, louisesfashiontale.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Du er da helt vildt god til de der sketches! Fed blog - er straks fast læser.
    Du kan tjekke min blog ud på www.fashionpieces1.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ej hvor du vild til det!
    Gid jeg kunne præstere sådanne små mesterværk på 10 min. :D

    ReplyDelete
  7. Wow! Du er virkelig virkelig talentfuld :)!

    Er blevet fast læser.

    /Rikke Sander

    ReplyDelete