Am i Crazy? (velkommen tilbage)

This post was: 
nogen gange driver jeg mine veninder til vanvid, med nogle stykker tøj, som jeg er i tvivl om... (undskyld Emma...) typisk er de så grimme at jeg syntes de er fede, men alle andre syntes bare... at det er grimt... jeg kan her iblandt nævne mine vinter kilehæle, med det hvide for. jeg købte mine da folk stadig rendte rundt i ballerinaer, og folk syntes jeg var sindsyg. men da oktober og november kom, var der pludselig kilehæle med for over alt (muhahhahahha)

anyways, jeg vil nu belaste jer med en af de der, "er den så grim at den er fed?" items.
emma syntes den er grim, men men, jeg tror den er pisse fed til lag på lag, en løs top over, med en knude i siden... hvad syntes i?
Ja eller nej?
nej eller ja?


find den her... på tilbud... kan du stå for det ;)


So i often have those moments where i think, is this ugly, or is this so ugly that its cool. and i sometimes drive my friends crazy asking them (sry emma)
- like my winter wedges with the white sherling thing going on. i bought them when everyone were wearing ballerinas and sandals, and my friends thought they were ugly... now, everybody has sherling wedges.. !!

okay so this one? is it ugly? or so ugly its cool...
like with a oversize tank over with a knot on the side?
oh i think this is cool??
hell yeah or heeal no (imagine a gay guy saying it, haha)




forresten jeg har lavet 2 eller 3 indlæg hver dag hele ferien.... men jeg tager selv afsted til østrig her om lidt for at stå på snowboard !! så alle indlæg er timede ! :)
- men jeg håber at i begynder at læse med her på bloggen igen, så velkommen tilbage ! :) (har i savnet mig haha!)

BTW, i have made 2 or 3 posts for everyday the next week. Im in Austria snowboarding, so they are all scheduled!
but i hope my readers will slowly return to this blog again.. so welcome back :)! (have you missed me hahah )

5 comments:

  1. HAHAHA nanna, selvom jeg ikke altid kan lide dit tøj, kan jeg heldigvis meget godt lide dig :)

    fik et lille grin da jeg læste dette ;)

    Btw syntes jeg ikke denne er helt gal, er ikke så vild med blonderne men underdelen kan jeg meget godt lide :D

    GOD ferie glæder mig til vi ses

    - Emma B

    ReplyDelete
  2. hahaha.. sad også bare med din stemme i hovedet.. "ej de er grimme" ! ;)

    tror heller ikke liiiige jeg ville bruge den hvor blondedelen blev vist mega meget.. ergo en top over :D!

    GOD FERIE!.. hils p3 dernede... :( (en smule misundelse! )
    <3

    ReplyDelete
  3. i know what you mean, its like when a dog is soo ugly, they're cute! that lace number is pretty though. you should get it! =)
    xoxo,
    http://fashioneggplant.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. i think its cool, will look great with a t-shirt over the top
    i would love for you to check out my blog and tell me what you think
    Ashley
    http://wise-rabbit-says.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. @fashioneggplant! exactly!, great im not the only one to think that way hah !

    @wise: exactly my thought.. i will do so :)!

    ReplyDelete